At acceptere kreditkort – positiver vs negativer

I dag er der hundredvis af tusindvis af små & medium størrelse virksomheder i dette land, der tager ordrer via kreditkort. Derudover er hver dag i dette land, der hundredvis af virksomheder, der entrerer verden af e-handel. De kommer fra mange industrier herunder detailhandel, internet, mail order, hjemme baserede virksomheder, B2B, professionelle services, engros og mobile virksomheder. I mange tilfælde de “tager springet” til accepterer kredit- og betalingskort for første gang. Nogle er vellykkede og nogle er ikke. Som med alle andre business venture, har de virksomheder, der gør deres hjemmearbejde typisk en bedre chance for at være en succes.
For at hjælpe dig med at starte dit hjemmearbejde, lad os se på fordelene ved at acceptere kreditkort til din virksomhed.
6 fordele ved at acceptere kreditkort
1. bekvemmelighed – du sikkert allerede ved, at at acceptere alternative former for betaling som kredit-og betalingskort hjælper med at gøre det nemmere for folk at betale dig. Dette vil øge din salg og fortjeneste. Nogle undersøgelser sige af 30 -100% eller mere (Visa International).
2. øger din troværdighed – gjorde du også vide at reklame din accept af kredit og debet kort øger din troværdighed? Det er sandt. Offentligheden ved at en Merchant konto status ikke er altid let at få og ser på dig som mere af en solid virksomhed – her for at bo. “Hmmm… ikke accepterer kreditkort? Er der nogle slags kredit problemer jeg bør vide om dette firma?”
3. øger din gennemsnitlige salgsordre – var du klar over, at du er gennemsnitlige salg beløb går op når du accepterer kreditkort? Undersøgelser viser (og jeg er sikker på det er tilfældet med de fleste af os), når vi er klar til at foretage et køb og vi betaler med et kreditkort vi er mere tilbøjelige til at købe “” opgraderingsprodukt eller service. Menneskelige natur synes at forårsage de fleste af os at være tilbøjelig til at købe “bedre model eller service opgradering” hvornår vi kan finansiere køb med et kreditkort.
4. impulskøb gå – vidste du også, at din vilje til at acceptere kreditkort også forårsager impulskøb at gå? Kunder er mere tilbøjelige til at købe, når de kan bruge et kreditkort versus betale med kontanter eller en check. For anden grund menneskelige natur – især i USA – får os til at synes betaler på kredit er nemmere.
5. prisstigninger kontantsalg – jeg vil vædde på du ikke vidste, at den blotte tilstedeværelse af kreditkort logoer på din virksomhedsplacering øger kontantsalg. En fascinerende undersøgelse blev forklaret i bogen indflydelse af Robert Cialdini. Denne videnskabeligt eksperiment dokumenteret som den blotte tilstedeværelse af Master Card / Visa logoer vil stige kontantsalg med 29% i kontrollerede undersøgelser – selvom kreditkort ikke blev brugt! Hvis din virksomhed accepterer kontanter, er dette en ekstra bonus for at acceptere kreditkort og reklame at gøre.
6. skærer tilbage på dårlig kontrol og opkrævningsomkostningerne. -Ved at acceptere kredit og debet kort gennem en velrenommeret købmand konto udbyderen, vil kreditkort ordrer blive screenet for svigagtige transaktioner. Nogle udbydere, som Cardservice International, vil tage ekstra forholdsregler på adresse verifikation, kontrollere de fire ekstra cifre på kreditkortet, og blokerer valgt kreditkortnumre, Internet-protokoller, navne eller adresser. Disse er ekstra sikkerhedsforanstaltninger kan man finde fred i sindet at de ordrer, du modtager – især på internettet – er legitime. Når en kunde er en “langsom betaling”, er en fælles samling teknik at ringe til kunden og foreslår, at de giver dig deres kreditkortoplysninger over telefonen lige så rydde op standard. Uden denne indstilling vil du typisk nødt til at vente med at se, hvis kunden sender dig en check, som de sagde de ville.
Ulemper ved at acceptere kredit- og betalingskort
Ligesom alt andet kommer fordelene ved stigende salg og fortjeneste ved at acceptere kreditkort og betalingskort ikke uden nogle risici. Sikker på, en ulempe er, at du skal betale en procentdel af det salg, der er udbetalt til dig med et betalingskort i priser og gebyrer. Du også nødt til at vente fra en til tre dage for dine penge til at sende til din checkkonto. Du skal være opmærksom på andre emner også.
1.) tilbageførsel risiko – den debitor, der betaler du med kreditkort har op til seks måneder til at bestride en opkrævning. Ikke bør de være tilfreds med den vare eller tjenesteydelse, ville de typisk kalder du og forhandle en opløsning. Bør du beslutter dig at give kunden en kredit end du typisk betaler din købmand konto udbyder de samme satser og gebyrer, du har betalt når du accepterede afgiften – selvom pengene strømmer ud af din konto.
Værre endnu, kunden muligvis stadig utilfreds efter ringer til dig fordi du følte en kredit ikke var berettiget. Kunden kan ikke kalde dig på alle.
Under alle omstændigheder har kunden ret til at bestride en opkrævning og skrive et brev til den bank, der har udstedt dem kreditkort de har betalt dig med. Banken vil kontakte den handlende konto udbyder, der vil derefter kontakte dig for at “hente” underskrevet kvittering eller eventuelt anden dokumentation for salget. Dette kaldes en “hentning anmodning” og normalt koster $10 eller mere. Merchant konto udbyder kan “opkræve tilbage” det beløb, som også har et gebyr på $10 eller mere. Lov om forbrugerbeskyttelse vil normalt side med forbrugerne og ikke dig.
Skulle rækkefølgen være en postordre / telefon rækkefølge (MOTO) eller en Internet-Bestil dit forsvar er meget svag, fordi du ikke kan have en underskrevet kvittering. Sørg for din “Descriptor” indeholder dit telefonnummer. Dette er navnet på din virksomhed, som kunden ser på kreditkort erklæring de få viser afgiften. Hvis dit telefonnummer er inkluderet vil kunden har en større sandsynlighed for ringer du først for at bilægge tvisten. Dette kan spare dig for både en hentning anmode om gebyr og potentielle afgift tilbage gebyr.
2.) dine penge kan blive holdt tilbage af købmand konto udbyderen. En ounce af forebyggelse kan være værd et ton af hovedpine. Da du udfyldte din købmand konto ansøgning blev du spurgt typen virksomhed du har, den månedlige volumen af salget du forventer, og den gennemsnitlige ordrestørrelse, du forventer. Grunden købmand konto udbydere køre en kredit rapport på dig og bekymrer sig om din virksomhedstype og salgsmængde er fordi i sidste ende købmand konto udbyderen har at gøre godt din debitering ryggen hvis du ikke er købedygtig.
Ikke bør du erklære sig konkurs, skib dit produkt, give din service utilstrækkeligt, eller endda være kører svigagtig kreditkortordrer, kunne købmand konto udbyderen virkelig ondt. På grund af dette, en “Loss Prevention” afdeling vil se din forarbejdningsaktiviteter og har en god idé om typerne af virksomheder, der har større risiko for købmand konto udbyderen. En købmand (eller den salgsrep) kan beskrive virksomheden anderledes end det egentlig er for at få programmet Merchant konto godkendt hurtigere. Når Merchant konto udbyder finder dette ud, kan de holde dine penge, indtil alt er glattet ud.
Spidser i din behandling over dit gennemsnitlige daglige godkendt salgsmængde skøn og meget større gennemsnitlige ordre størrelser end du var godkendt til vil også vedrører Merchant konto udbyder. Problemet opstår nogle gange når en købmand stabling op kreditkortordrer venter deres Merchant konto til både godkendes og setup korrekt. Købmanden endelig går live og nøgler i en flok af ordrer den allerførste dag. Alarmklokkerne gå.
Det vi har lært er at sørge for din business beskrivelse, månedlige volumen skøn, og gennemsnitlige ordre størrelse (eller gennemsnitlige billet) er alle korrekte. Hvis du har mere end én business Kontroller du konfigureret hver virksomhed ordentligt og separat. Udgiften hertil er ikke stor i forhold til risikoen. Den rigtige slags kreditkort terminal, som eksempel, tillader flere Merchant Accounts.
Hovedsagen er
Sørg for at du holder din købmand kontoudbyderen informeret. Er din salg sæsonbestemt – som kunne forårsage en stigning? Har du lavet et stort salg, som du indtastet i din terminal eller software, der er godt over din beregning af gennemsnitlige ordrestørrelse? Er du komme ind en anden virksomhed alle sammen? Spar dig selv nogle hovedpine og ringe først for rådgivning fra din købmand kontoudbyderen.
Du må også gerne kigge på bekostning af ikke accepterer kredit- og betalingskort. Pyt med al hype om “mit salg øget 500%, fordi jeg begyndte at acceptere kreditkort.” – selvom i nogle tilfælde har jeg set dette er sandt. Mener om sandsynligheden for at få bare et par “ekstra” ordrer for dit produkt eller service, fordi du accepterer kredit- og betalingskort. Baseret på din gennemsnitlige ordrestørrelse, vil hvor meget overskud, du gøre på hver af disse “ekstra” ordrer. Tilføj til besparelser på arbejdskraft ved eventuelt ikke skulle sende fakturaer. Hvad med arbejdskraft besparelser ved at konvertere til et elektronisk kontrol service, så du bare indtaste check-oplysninger på internettet. Tilføj til at bruge kredit og debet kort som en samling teknik til din langsom betaler. Jeg ved det lyder selv tjener fordi jeg er i erhvervslivet, men det er svært for mig at forestille sig nogen virksomhed, ikke vælger at tilbyde så mange betalingsmetoder som muligt til deres klienter og kunder. Spørgsmålet bliver en af at vælge den bedste metode til at acceptere kredit og debet kort – ikke om at acceptere debet- og kreditkort til din virksomhed eller ej.
Hvad denne vejledning handler om, giver du uddannelse til at træffe en beslutning om en Merchant konto udbyder, en bank, eller endda en tredje part processor baseret på en cost benefit-analyse og dine servicebehov.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *